Pagina's

vrijdag 16 september 2011

Shoplog Londen!

Zoals al te lezen was in mijn vorige post over mijn citytrip naar Londen, heb ik er ook enkele dingen gekocht.
  

Preview!

Benieuwd? Lees dan snel verder!

Aangezien ik er slechts twee dagen geweest ben en ik niet alleen op zwier was, wilde ik niet all our precious time aan shoppen spenderen. Daarnaast tikt je horloge ook nog eens verbazingwekkend snel vooruit wanneer je leuke dingen doet. Ik had wel een kleine wishlist van wat ik zeker wilde bemachtigen en ik ben gedeeltelijk in mijn opzet geslaagd! Juij! Ik ben er very happy mee!

Toen we tijdens onze eerste dag in Londen Covent Garden bezochtten, gingen we binnen bij Boots en daar kocht ik de Revlon PhotoReady liquid foundation! Ik had er al zoveel over gehoord/gelezen en vond dat het wel eens tijd werd om er mijn eigen oordeel over te vellen. Daarenboven was het ook een koopje want normaal wordt de foundation verkocht aan £12.99 maar er was een actie waardoor ik er £3 minder voor betaalde! Katjching!

Prijs: £9.99 (normaal £12.99)

REVLON PhotoReady, kleur: 004 Nude

Later op de dag moesten we schuilen voor een zware plensbui. Nu, je kan net zo goed het aangename aan het onaangename koppelen, hé. Dus gingen we binnen bij Topshop (die in Oxford Street). Daar vond ik een prachtige donkerblauwe nagellak van Barry M.! Jupjup, stond ook op de wishlist. Ik had eerst een andere kleur vast die ik thuis nog niet heb maar toen ik deze zag, heb ik gewisseld. Hij is echt heel speciaal. De kleur is koningsblauw en op de foto is het niet zo duidelijk maar bij bepaalde lichtinvallen is hij net paars. Leukleukleuk!

Prijs: £2.99
Nagellakje Barry M., kleur: Indigo

De tweede dag gingen we nog eens terug naar Oxford Street omdat ik zéker (stond op nummer een ;)) nog enkele i-Divine oogschaduwpalletjes van Sleek wilde bemachtigen. We vonden de Superdrug waar ze Sleek verkopen en ik had geluk! Ze hadden nog een ruime keuze liggen! Er waren zeven palletjes waarvan ik er vier meenam. Ik koos voor The Primer Palette en de eyeshadow palettes the Original, Storm en  Au Naturel uit de meest recente Nude collection.

Prijzen:
Primer pallet: £6.99
Oogschaduwpallet Original: £6.49
Oogschaduwpallet Storm: £6.49
Oogschaduwpallet Au Naturel: £6.99


Kloksgewijs: The Primer Palette, The Original, Storm, Au Naturel

Ik kocht in de Superdrug ook nog een oogschaduwtrio en een blush van het merk Makeup Academy (MUA). De prijzen waren top maar belangrijker, van de testers kwam behoorlijk veel kleur af! Meenemen dus!

Prijzen:
Blush: £1.00
Oogschaduwtrio: £2.50


Blush MUA, kleur: Shade 1

Oogschaduwtrio MUA, kleur: Eden

Ik had nog wel enkele dingen staan op mijn lijstje maar zoals ik al zei (ik val in herhaling ^^), time flies when you're having fun! Ik wilde ook graag nog even langs bij Sephora maar daar zijn we niet meer aan toegekomen.

Kleren/schoenen heb ik niet geshopt met opnieuw dezelfde reden. Daarnaast had ik na zoveel inspanningen gewoon geen zin om kleren te passen^^. En mijn voetjes waren te gezwollen om er nieuwe schoenen rond te krijgen.

Ik heb al enkele producten gebruikt en ik ben er tot nu toe zeer tevreden over! Reviews volgen!

Ps: Voor wie het zich afvraagt, £1.00 is gelijk aan €1,20! 


Have a lovely day!

Xoxo.

Babelutte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten