zondag 2 oktober 2011

EOTD: Herfst!


Bij herfst denk ik meteen aan de blaadjes van de bomen die van kleur veranderen, parken bezaaid met afgewaaide bladeren, roodwit gestipte paddenstoelen, egels die hun laatste reserves opslaan voor hun winterslaap en kleur, kleur, kleur! Bruintinten, roodtinten, oranjetinten, geeltinten!


Het lot wil nu dat ik enkele weekends geleden een look wilde maken met de oogschaduw Copper (16) van Gosh. Van deze kleur krijg ik echt een instant herfstgevoel! Het is de kleur Copper uit het vorige oogschaduwassoriment die ik toch nu toe nog nooit had gebruikt. Voor de liefhebbers, ze hebben nu ook een soortgelijke kleur in het assortiment met dezelfde naam.

Aangezien de zomer dit jaar niet veel voorstelde, was ik mentaal al een tijdje ingesteld op de koude maanden die in aantocht zijn. Het besef was er nog niet toen ik de look creëerde maar ik realiseerde me plots dat het eigenlijk officieel al herfst is! Het ideale moment dus om snel deze look te posten (ook al is het nu opeens heterdanheet outside :)).

Ps: Extra leuk, kleuren zoals oker, bordeaux, cognac, ... komen ook in de fashionwereld naar voor komend seizoen.



 

Ik gebruikte naast de kleur Copper van Gosh de oogschaduwpalletjes Storm en Au Naturel van Sleek en het eyeshadow quatro Driftwood (22) van Gosh. Als basis gebruikte ik de minerale oogschaduwbasis van e.l.f. (eyes lips face) en het primer palette van Sleek. Ik gebruikt de mascara the one by one VOLUM' EXPRESS van Mayebelline New York.


Om mijn gezicht heel lichtjes wat contour en een gezond kleurtje te geven, gebruikte ik als bronzer een matte lichte bronzer (true mineral bronzing powder in de kleur 01 van Hema).



Bij deze look vond ik een peach blush heel mooi passen. Ik hou sowieso heel erg van peach blushes dus mooi meegenomen :) Ik koos voor de blush uit het Contouring Blush & Bronzing Powder van e.l.f. .



Aangezien de ooglook reeds best heftig was, opteerde ik voor een bruine nude kleur op mijn lippen. Het werd de kleur Nude Delight (700) van Rimmel, momenteel waarschijnlijk mijn favoriete nude lipstick! Aangezien ik zelf redelijk gepigmenteerde lippen heb, gebruikte ik wel eerst een concealer en daarna de mineral lipstick in natural nymph van e.l.f. .



Ziezo, dit was de look! Nu het opeens toch nog lekker warm weer is, tijd zat dus om nog wat te oefenen vooraleer het echte herfstweer er aankomt!

Xoxo.

Babelutte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten