Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

LOTD + Review: Bright Pink!



Ik hou van fel! En ik hou van budgetproof yet suprisingly good! Zonder hoge verwachtingen kan je niet teleurgesteld worden! And hell, I wasn't with this lippie! Ik heb het over de MAX lipstick met vitamine E en Aloë Vera van ... de Action! Jupjup, je leest het goed. As any other beauty addict, toen ik deze lipsticks aan een zacht prijsje zag liggen, moest ik ze gewoon meenemen om er mijn oordeel over te vellen. Ik heb er in totaal een zestal. Ik ben zeker niet over alle kleuren even hard te spreken maar dit is er eentje om in huis te hebben.




What color am I talking 'bout?



Ik heb het over de kleur Bright Pink (DLC-551)! Op deze foto droeg ik er een roze lipgloss zonder shimmer overheen die ik vorig jaar van de boyfriend cadeau kreeg :).






Ik heb ook enkele swatches gemaakt!








Het is natuurlijk niet enkel de leuke kleur die een lipstick maakt of kraakt! Bij een product zo goedkoop als dit schort er vaak iets aan de pigmentatie of de houdbaarheid of de hydratatie of ... . Bij deze lipstick is dit niet het geval! Hij geeft met één enkele veeg onmiddellijk veel kleur af, de lipstick blijft even lang goed zitten als vele andere lippies die zich in mijn lipstickla bevinden én jawel, hij droogt niet uit! Dit vind ik persoonlijk het belangrijkste aan een lipstick. Ik heb soms snel last van zichtbare velletjes maar toch wil ik zonder zorgen een felgekleurde lipstick kunnen dragen. Met deze lipstick kan dit. Hou er wel rekening mee dat ik altijd eerst lippenbalsem aanbreng die ik afhap net voor ik lipstick opbreng. Het is ook niet zo dat de lipstick zorgt voor extra hydratatie, hij droogt de lippen gewoon niet uit.

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan wordt het deze. De verpakking. Njah, zie de foto's, need I say more? De geur daarentegen vind ik dan wel weer yummie. Vanille, me like.

Denk eraan, bij een felle kleur als deze hou je de rest van je gezicht best vrij sober! Hou er daarnaast ook rekening mee dat niet iedereen een kleur als deze kan dragen. Wanneer je bijvoorbeeld een heel lichte teint heb, zou je er nogal snel clownesque kunnen uitzien! Zongebruinde huidjes komen er dan bijvoorbeeld wel heel goed mee weg! Maar hey, met deze prijs houd niets je tegen om de kleur gewoon lekker uit te testen. Zo weet je ook meteen of de kleur je staat wanneer je een duurdere variant 'ontmoet'. Zorg er ook altijd voor dat je de lipstick netjes opbrengt! Dit geldt voor alle lipsticks maar met een felle kleur ben je best dat extra beetje voorzichtig!

Xoxo.

Babelutte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten