Pagina's

maandag 7 november 2011

Shoplog Brugge!





Long time no see! And I plead guilty! Ik wist wel toen ik mijn blog opstartte dat er af en toe eens een periode zou zijn wanneer ik het weer even te drukdrukdruk heb om te bloggen. Ik zou het liever anders zien maar aangezien ik momenteel aan mijn thesis moet werken, schiet het er jammergenoeg soms bij in. En laat het nu net zo zijn dat ik me ter compensatie lekker induldge in all things beauty: ontspannend badje, verkwikkend maskertje, welriekend crèmepje, and so one, ... . En na het halen van een deadline beloon ik me graag met een beauty buy!

Vorige week had de boyfriend een dagje vrijaf van het werk en wat de bedoeling was om rap even heen en weer te gaan naar 'het stad' om een hele leuke broek te kopen die ik eerder al eens paste maar aan me voorbij liet gaan (jurk- en rokjesfreak hier! ;)) werd uiteindelijk een hele dag slenteren en shoppen en leuk samen zijn.

Uiteindelijk kocht ik een broek, een blouse, een truitje, 5 nagellakjes, een spiegel, 2 dozen tissues (niet echt vermeldenswaardig maar kom, ze staan nu eenmaal op de foto), een douchegel en een handcrème. On to the pictures! Enjoy!


Clothes!


De kledij komt van de H&M, ik betaalde in totaal €64,85.
Zwarte (skinny) broek:                                €19,95
Zalmroze satijnen blouse (met korte mouw): €19,95
Zwart truitje met sparkle:                           €24,95

 


Nagellakjes (van links naar rechts): 07, 03, 09, een metallic blauw en een metallic groen


Bij de Hema kocht ik vijf nagellakjes. Elk nagellakje kostte €2,00 dus in totaal betaalde ik €10,00. Ik heb nog nooit eerder nagellak gekocht bij de Hema dus I'm in for a suprise. Daarnaast kocht ik er ook nog een leuke spiegel voor €4,00. Ik vind deze spiegel ideaal om in mijn handtas mee te nemen. Je kan hem nu wel groot vinden maar hij weegt totaal niet veel en is echt veel handiger dan de ieniemienie zakspiegeltjes (wél handig in een clutch, ofcourse) die ik normaal bij heb. Het is eigenlijk een standing mirror (zie foto onder) en daar is hij dus ook heel handig voor maar ik heb hiervoor al andere exemplaren in huis en ik vind hem gewoon heel handig voor in mijn handtas. Als je je dan ergens on the go wil opmaken, kan je deze spiegel heel gemakkelijk ergens neerzetten en je 'make-uppen' met beide handen vrij! Score!


Afmetingen: 157mm x 115mm


Links op de foto (en in de weerspiegeling :)) zie je ook nog een girly agenda. Ik koop elke week de Flair en de agenda zat bij het tijdschrift voor enkele euro's extra. Ik schijn een zwak te hebben voor leuke agenda's. Nu nog leren om ze ook effectief te gebruiken want jaar naar jaar blijven ze vaak onbeschreven (ik heb nu eenmaal een sterk geheugen ;-)).


How cute is this? :-)



Handcrème en douchegel van Yves Rocher


Verder kocht ik nog twee producten bij Yves Rocher. Een langdurig hydraterende handcrème zonder parabenen en een naar amandel geurende douchegel. Heerlijk! I'm hooked! Aan beide producten, that is! De crème doet wat hij belooft, hydrateert mijn handen. En een groot pluspunt, hij trekt snel in waardoor ik geen 'plakhandjes' krijg. Ik heb altijd handcrème in mijn handtas en ik zou deze zeker aanraden. De douchegel heb ik nog niet getest maar ik ben op dat vlak niet erg veeleisend. De geur is zodanig yummie dat ik er eventuele nadelen waarschijnlijk wel bij zal nemen :-). De prijzen weet ik niet meer exact en ik kan het kasticket nergens meer vinden maar beide producten kostten me enkele euro's. Extra meevaller dus!

Als laatste kocht ik drie dvd's in een klein boekenwinkeltje. Ik hou van zulke winkeltjes en ging eigenlijk tussen de boeken snuffelen maar ik bleef samen met the boyfriend steken bij het dvd-rek en we stapten er uiteindelijk met drie dvd's buiten.

Hope to see you soon!

Xoxo.

Babelutte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten