Pagina's

woensdag 18 januari 2012

Current Love: Geurkaarsen



Ik heb nog niet echt maandelijkse favorietenartikels geschreven, een echte hype in de 'youtube-beauty-community'. Aangezien het nu midden januari is, is dit nu ook niet echt het moment om er eentje te schrijven. Maar ik wilde jullie niet onthouden van een van mijn huidige obsessions! Ik heb er altijd al een zwak voor gehad maar momenteel ben ik echt hooked! En nu het solden zijn, is dit het ideale moment om enkele nieuwe geuren uit te testen! Ik ging onlangs naar het Kruidvat en naar Ikea waar ik enkele nieuwe geuren insloeg.


Ik hou trouwens van kaarsen in general en niet enkel van geurkaarsen, ik vind ze gewoon zo gezellig. Misschien hou ik er ook zo van omdat ik ze als kind/tiener nooit op mijn kamer mocht branden omwille van brandgevaar. Wat heel verstaanbaar is ofcourse, ik zou hetzelfde doen bij mijn kleintjes. Maar misschien vind ik ze daarom nu net nog leuker ^^. Het hart wil wat het niet krijgen kan ^^.  Daarnaast hou ik ook gewoon erg van een lekkere geur in huis. Dus naast geurkaarsen hou ik ook van andere reukafgevende dingen zoals wierookstokjes, of essence die verdampt als je er een kaarsje onder plaatst, ... . Nu soit, I'm rambling. Hieronder de pictures en info van mijn aankopen. Ik zal mezelf trouwens moeten gaan verbieden om er nog meer te kopen in de komende maanden, de 'geurenkast' begint namelijk uit te puilen ^^.














Op de onderste foto staan de geurkaarsen die ik bij Kruidvat gekocht heb. Love! De geur van deze kaarsen vult onopvallend  de hele kamer. Als je dan even naar een ander ruimte gaat en terug binnenkomt, merk je hoe sterk de geur aanwezig is. Ik hou wel van een sterke geur, de geur van deze kaarsen is niet té overweldigend maar wel alom tegenwoordig. Ideaal. Ik kocht ze aan 30 procent korting. De kaarsen gaan ook lang mee! Op volgende foto zie je het verschil goed tussen beide kaarsen, de witte (magnolia) brand ik al een week elke dag, de bruine (sandelhout) brandde nog niet.








Alle andere kaarsen komen van Ikea. De paarse kaarsen zijn geen geurkaarsen, deze werden verkocht aan een scherp prijsje voor de solden. Op de rest van de kaarsen was geen korting maar nah, ik  kon ze niet laten staan. Ik werd er vroeger reeds helemaal verliefd op, ze ruiken zo yummie! De crèmekleurige ruiken naar vanille, een van mijn favoriete geuren tout court, de rode ruiken naar rode bessen. Wauw! Hele sterke geur zelfs zonder dat ze branden.








Ik kan bijna geen favoriet kiezen, ik hou namelijk van afwisseling en ik hou van al deze geuren. Maar de rode van Ikea vind ik momenteel waarschijnlijk the best. Man, ik zou ze kunnen opeten! 


Let wel, geuren verschillen per persoon. Wat ik lekker vind, vind jij misschien helemaal jak, of omgekeerd. Test geurkaarsen dus, zeker nu het nog solden zijn, zeker eens uit, I love them!



Xoxo.

Babelutte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten