Pagina's

dinsdag 10 januari 2012

Haul: E.L.F.!

Een tijdje geleden deed ik een bestelling op de website van het merk E.L.F. (Eyes Lips Face). Ik bestelde voor €75 aan make-up (vanaf €75 betaal je geen verzendkosten meer) en als je weet dat het merendeel van de producten slecht €1 kosten dan heb je voor €75 al een heleboel producten bijeen! (website: www.eyeslipsface.be)

Mijn blogpost zou iets te lang worden om alle producten afzonderlijk te bespreken maar mocht je interesse hebben voor een review of swatches van een bepaald product, laat een reactie achter en je verzoek zal uitgevoerd worden!

Enjoy!



Roze inpakpapier! Fun!

Box with goodies! Jeij! Excited!



Producten van de '€1' - lijn


Op bovenstaande foto heb ik alle producten gegroepeerd die uit de €1 - lijn komen. Logischerwijze kostten die me dus allemaal €1,00. Er staat enkel een nagellakje niet op omdat ik die per ongelijk bij een andere foto plaatste (zie verder ;-)). 

Lijst van de producten:
- Wet Gloss Lash & Brow Clear Mascara
- 4 x Shimmer Pencil (kleuren Iconic Ivory, Blissful Blush, Grassy Green, Twinkle Teal)
- Duo Cream Eyeshadow (kleur Olive)
- Eyeshadow Duo (kleur Olive)
- Brightening Eye Color (kleur Day2 Night)
- Shimmering Facial Wip (kleur Lilac Petal)
- 2x Healthy Glow Bronzing Powder (kleuren Luminance en Matte Bronze)
- All Over Cover Stick (kleur Light Beige)
- Natural Radiance Blusher (kleur Glow)
- Mechanical Eyelash Curler 
- Eye Crease Brush
- Eyelash & Brow Wand
- Total Face Brush
- Bronzing Brush
- Lipstick (kleur Nostalgic)
- Defining Eye Brush
- Eyeshadow Brush



De volgende producten komen uit de de iets duurdere lijnen van E.L.F. . De prijzen staan bij de producten weergegeven.


'Minerale' producten

Producten:
- Mineral Eyeshadow Primer (€4,00)
- Mineral Lipstick (kleur Natural Nymph) (€5,00)



Producten van de 'studio'collectie
(het nagellakje hoort bij de €1 - producten, ik zette hem foutief op de foto door de zwarte verpakking!)


Producten:
- Daily Brush Cleanser (€4,00)
- Makeup Mist & Set (€4,00)
- Contouring Blush & Bronzing Powder (€4,00)
- Powder Brush (€4,00)
- 2x Blush (kleuren Candid Coral en Pink Passion) (€4,00)
- High Definition Powder (€6,80)
- Nail Polish (uit de €1 - lijn!) (kleur Innocent)




Oogschaduwpalette met 100 kleuren


Voor dit palette met 100 kleurtjes betaalde ik €12,00.



Zonder flits

  

Met flits


Al bij al was ik tevreden over de levering. Voor wie niet in de mood is over volgend horrorverhaal over een fout in de levering, skip the next part ;-). Toen mijn pakje geleverd werd, was ik niet thuis en dus werd er een briefje in mijn bus gedeponeerd dat ik het kon ophalen in mijn lokale postkantoor. Zo gezegd, zo gedaan. Bij ontvangst van mijn pakket was één product beschadigd, een ander was te kort. Ook al was de rest in orde, ik verwacht dat alles in orde is net zoals ik in de winkel eigenhandig producten koop. Daarop mailde ik naar E.L.F. met de vraag naar een oplossing. Die werd me aangeboden na het opsturen van foto's van het beschadigde product: de twee producten zouden naar me opgestuurd worden zonder dat ik bijkomende kosten moest betalen. Toen liep het echter fout. De persoon die mijn pakketje moest bezorgen, liet het zomaar achter in het appartementsgebouw (op de brievenbussen) waar ik woon omdat er niemand thuis was. Geen briefje in de bus dus deze keer. Ik was op dat moment echter op citytrip en toen ik een dag later thuis kwam, was er dus geen pakje noch briefje te bespeuren. Na een tijdje begon ik me toch vragen te stellen, mijn pakje blééf maar op zich wachten. Ik begon navraag te doen bij mijn buren en heel wat mensen hadden inderdaad het pakje zien staan. Maar nu was het dus verdwenen! Als ik spreek over buren, spreek ik over zo goed als iedereen in mijn gebouw want er zijn slechts 18 appartementen in het gebouw en ik deed navraag bij zo goed als iedereen, op een enkeling na die niet thuis was. Sommigen hadden (uit nieuwsgierigheid waarschijnlijk ^^) eens gepiept voor wie het was en sommigen wisten zelf te vermelden dat ze getwijfeld hadden om het mee te nemen uit de hal om het me dan later te bezorgen omdat ze het toch ook niet echt safe vonden dat het daar zomaar voor het rapen stond. Ik heb hen gezegd dat ze dat zeker mogen doen in de toekomst! Na deze ontdekking heb ik contact opgenomen met de post. Na constant heen en weer gestuurd te worden, wisten ze mij daar uiteindelijk te vertellen dat een van hun medewerkers het pakje inderdaad achter had gelaten wat normaal niét gedaan mag worden met de vorm van bestelling die ik geplaatst hadden (met aftekening) maar dat hen geen schuld trof en dat ze een overeenkomst met de leverancier hebben die garant staat voor het opnieuw versturen van een pakje als er iets fout loopt. Een hele boterham, het komt er op neer dat E.L.F. het pakje nogmaals moest versturen. Aangezien deze hele procedure zolang aan bleef slepen, kwam er uiteindelijk niets meer van in huis en heb ik die twee producten niet meer ontvangen. Een ding blijft zeker, ik blijf het een vies idee vinden dat er een 'dief' bij me in het gebouw woont! Want hoe je het ook draait of keert, een pakje voor een ander wegnemen, is stelen! Bàh! Dit moest er even uit ^^.



Embrace your cosmetics addiction! But most of all, embrace yourself!

Xoxo.

Babelutte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten