Pagina's

maandag 7 januari 2013

Happy 2013!



Happy New Year!


Wow. It's almost been a year since I last wrote a blogpost. Het afgelopen jaar was zo druk dat het er niet meer van gekomen is. Samen met de boyfriend ging ik op zoek naar een nieuwe woonst, wat heel wat voeten in de aarde heeft gekost. Daarna zijn we dan ook verhuisd en halleluja, het duurde echt een tijdje vooraleer alles een eigen plaatsje kreeg. Daarnaast moest ik ook nog mijn persoonlijke leven op de rails houden. 

Ik bleef wel beauty-obsessed en bleef wel steeds 'denken als een blogger'. Als er een nieuwe limited edition van een bepaald merk uitkwam, bleef die een hoog 'hebben'-gehalte behouden. En ik trachtte altijd nieuwe producten niet te gebruiken alvorens ik er foto's van genomen had. Nu heb ik echt een voorraadje nieuwe niet-gebruikte producten liggen. Tijd om daar verandering in te brengen!

Ik ben normaal gezien niet zo van de goede voornemens maar aangezien het de tijd van het jaar is, besloot ik maar om op de bandwagon te springen. En je raadt het al, een van mijn voornemens is om in het jaar 2013 mijn blog wat beter te onderhouden. Een exact doel heb ik nog niet gesteld maar ik wil er nu echt de tijd voor maken. Haha, we zouden allemaal wel een paar extra uurtjes in een dag kunnen gebruiken, niet? 

Een bijkomend doel hierbij is dat ik wil sparen om te kunnen investeren in een degelijke camera om foto's mee te maken. Dat hield me namelijk dikwijls tegen bij het posten van bepaalde artikels. Het duurde namelijk telkens een eeuwigheid om met mijn fototoestel dat zijn glans een beetje verloren heeft foto's te maken. Duizenden foto's maken om er dan toch een paar scherp te krijgen .. . Voor nu zullen we het er maar mee moeten doen maar hej, nieuw jaar, nieuwe kansen. En misschien lukt het me wel om de foto's die ik maak met mijn nieuwe telefoon te gebruiken want jeetje, dat ding biedt goede kwaliteit.

Ook een degelijke laptop staat hoog op het verlanglijstje. Een computer die niet om de haverklap blokkeert = een droom! Wie weet wordt 'ie waargemaakt in 2013!

Dat is het zo'n beetje voor nu maar tot snel!

Xoxo.

Babelutte


[Bron foto: http://www.hdwallpaperss.com/]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten