Pagina's

dinsdag 13 september 2011

Intro

Eindelijk is het zover! Na nachtenlang dromen over een eigen plekje op het ‘world wide web’ om mijn hersenspinsels op neer te pennen, kwam ik op een heldere morgen tot het besef dat ik het net zo goed kon gaan doen! Ik was er eigenlijk altijd ten stelligste van overtuigd dat ik geen tijd had voor het schrijven van een beautyblog. Maar niets blijkt minder waar. Het zit namelijk zo.

Ik steek eigenlijk al heel wat tijd in wat je kan zien als de voorbereidingen aan het schrijven van een beautyblog. Ik baan me reeds dag in dag uit een weg doorheen de wondere wereld van ‘all things beautiful’ (in mijn ogen dan toch ^^). Ik heb altijd en overal mijn fototoestel bij me en neem dan ook van alle gebeurtenissen in mijn simpele leventje duizendeneen foto’s. Zo ook van alle nieuwigheden die ik in mijn bezit krijg, geslaagde make-up looks, outfittry-outs, nagellakswatches, haarprobeersels, etc., … Op die manier heb ik al een klein archief opgebouwd. Ik vind het leuk voor mezelf om hier af en toe doorheen te scrollen maar verder doe ik er eigenlijk niets mee. Daarnaast kan ik me urenlang vergapen aan swatches op het internet. Om van de bijhorende extatische ‘ooohs’ en ‘aaahs’ die geregeld door de lucht vliegen nog maar te zwijgen. Soms heb ik zelfs wat medelijden met de lieve boyfriend die op zo’n momenten geregeld in mijn buurt vertoeft en op wie ik mijn ‘beauty fever’ nog al eens durf botvieren. Al vindt hij het wel super om me helemaal happy te zien worden van dat ene prachtige oogschaduwpalletje of die ene geweldige lipstick.

Als je het zo bekijkt dan is de volgende stap simpel, nietwaar? Waarom mijn passie niet delen met jullie, beauty addicts out there? Ik hoop iedereen die even langskomt een helpende hand aan te reiken en ik hoop een glimlach op jullie gezichten te toveren bij het lezen over mijn levenscapriolen!

Let’s share the passion!
Xoxo.
Babelutte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten